Sunday, December 16, 2012

Poslaju Batu Caves

Address:
POSLAJU BATU CAVES, No. 31& 33,(Lot B2B-P2-7 & Lot B2B –P2-8), Jalan DBP 1, Dolomite Business Park, 68100 Batu Caves, Selangor.

GPS Coordinates:
3°13'50"N   101°41'22"E


View Larger Map

Phone:
03 6185 1592/1593 (Hunting)
Fax:
03 6185 1611

Operation Hours:



Monday-Saturday: 8:00 AM - 8:00 PM
First Saturday of the Month & Sunday: 9:00 AM - 3:00 PM
Public Holiday: Closed

22 comments:

  1. saya muhd ukaasyah bin marjono yg telah di terima kerja di poslaju pada 9/12/13 di dolomite batu caves ingin menunda lapor diri pada 16/12/2013 atas urusan kerja yg tak dapat dielakkan. terima kasih

    ReplyDelete
  2. kesulitan amat dikesali.. harap pihak tuan dapat beri peluang kedua kepada saya.. terima kasih..

    ReplyDelete
  3. Salam..saya nak komplen la..dah beberapa kali penghantaran ke alamat saya Di Setapak Jaya menjadi masalah..asyik lambat jer..bila check tracking no still ada kat Pos laju lagi..bila call asyik tak angkat atau berjawab....kalau berjawab akan dimaklumkan dah datang kerumah dan rumah tak de orang...masakan tak de orang dirumah sedangkan sebilang mass ada kat rumah nie kerana sedang berpantang...Agak agak laa kalau nak menipu pun...masalah sekarang nie bungkusan tu urgent...Apa Pun Tak Boleh las .Harap naikkan taraf perkhidmatan berbaloi dengan apa yang dibayar....

    ReplyDelete
  4. Salam ader jawatan kosong di poslaju batu caves. Saya berminat.tq.
    othman.norliza@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Kecewa dgn p'khidmatan ppl Batu caves.klau slh alamat ptt call penerima dulu.

    ReplyDelete
  6. saya berhubung untuk business bersam pos laju telah lama tapi perkhimatan pihak ppl batu caves sangat mengecewakan saya.. perkhimatan pos laju yang disediakan di ppl batu caves berlainan dengan ppl di temppat lain.. kerani yang berhubung dengan pelangan melalui telefon juga sangat kurang ajar.. sehingga tergamak untuk bercakap dengan saya dengan bahasa kasar "CIK X PAHAM BAHASA KE CIK?!!" .. telefon juga diletak kan apabila saya menayakan tindakan tersebut.. perkara ini amatlah menyebabkan saya kecewa dan marah.. tamabahan pula, telefon talian PPL juga ssh untuk diangkat apabila pelangan perlu untuk bertanyakan sesuatu.. khimat pelangan yg melayan saya bernama NOR SHIDA dr ppl batu caves.. sekian.. harap mutu ppl dpt dijamin sebelum pelanggan memilih perkhimatan laen..

    ReplyDelete
  7. setuju dgn MiZZ SyaSasha. mmg kerani NOR SHIDA sgt kurg ajar. terang2 memang salah pos laju, sy duduk condo, hantar ke rumah terus letak kad notis di posbox, langsung xda call n naik ke rumah. nampak sgt malas keje. management rumah sy pun komlpen mmg byk kali pos laju x bwk brg customer, just masuk utk hantar kad notis sahaja. pihak atasan POS LAJU sila ambil tindakan !!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. 2 MEI 2014-SY KECEWA DENGAN SIKAP STAF POS LAJU BATU CAVES.staf bernama FARHANA yg bertugas kaunter 3 HARI NI.bersikap KURANG AJAR DENGAN SAYA HARI NI.sebelum ni saya sabar dgn kerenah dia,ada je dia cari masalah dengan saya.bukan sekali dua.hari ni sy tk blh nak sabar lagi.sebelum ni sy selesa berurusan dgn staf pos laju batu cave.tapi disebabkan ada STAF bernama FARHANA D KAUNTER 3, 2 MEI .SY KECEWA SANGAT2.

    ReplyDelete
  9. Saya menghargai blog post anda, kami menawarkan perkhidmatan UK ke Malaysia dan Malaysia ke UK anda boleh merujuk ini.

    ReplyDelete
  10. The service is really horrible. People PAY for the service and this is what your service is like? For goodness sake CALL THE ADDRESSEE BEFORE LEAVING. I received no calls no notification and when I check, the parcel is waiting for collection, People pay to get the goods being sent to their home for a reason ok. And what's the use customer service line i really don't know. Is it just for display? Calls were never answered. And this it NOT the FIRST TIME. Upgrade your service for goodness sake!!!!!!

    ReplyDelete
  11. servis poslaju BATU CAVES TIDAK PERNAH memberi masalah kepada saya. Setiap pertanyaan di jawab sewajarnya. Kalau kita datang dengan cara baik, senyum, mereka juga manusia..pasti akan melayan semula dengan baik. TENGOK JUGA CARA KITA BERTANYA..kalau kasar, sorry to say laa..mereka juga manusia.

    Saya hanya pelanggan biasa. Saya cuma cadangkan agar poslaju sediakan borang kepuasan pelanggan dan LETAK BESAR2 kat kaunter. Sesiapa yang tidak berpuas hati, boleh buat aduan di situ. TAK PERLU PIN POINT staff terus di media elektronik. Kadang-kadang yang mengadu ni pon kat kaunter ok je..luar dari kaunter jadi keyboard warrior.

    ReplyDelete
  12. Saya mengalami masalah yang sama dengan ppl bt caves. Saya kirimkan pd 21hb mei dan bila saya trace kiriman saya tidak dijumpai. Peg. yang menjawap panggilan saya hanya berkata " mungkin kiriman itu melekat dengan dengan barang2 yang lain dan bila pihak kami trace, dia tidak dapat dijumpai" . Senangnya jawap !!!! Saya disuruh datang utk mengisi borang tidak puashati... Apa guna letak no phone tapi tak dihubungi untuk makluman ?

    ReplyDelete
  13. 31/05/2014, Saturday, what time are your office close?

    ReplyDelete
  14. saya nak complain ! apa jenis poslaju la ! kerani kurang ajar ! tak reti cakap baik2 dengan orang !

    ReplyDelete
  15. Seriusly u have very poor services ever k.. dah banyak kali kot. problem je bila PPL BATU CAVES hantar parcel.tak pernah dapat dekat kat tangan kot. mesti nak kena pergi ambil sendiri apa benda ni. bayar duit postage sebab nak pergi ambil sendiri ke? ehh please la. bulan2 puasa nak buat org marah. kita sama2 puasa kan. awk letih orang lain pon letih. alasan sama je. panggil tak dengar. apa pekak ke orang dalam rumah kalau panggil tak dengar.?elok je pos laju dr tempat lain delivered on the same day. Alasan yang sama kot berulang kali.dr PPL BATU CAVES jugak. pastu pergi ambil barang beratur orang nak ambil. nampak tak kat situ. sapa yang problem. tolong la tingkatkan sikit la services. biar lah kerja ikhlas sikit..kalau sorang je complain tak pe jugak. kalau ramai complain. sendiri paham la. pos laju kena amik tindakan. barang tak sampai je deduct gaji. baru dorang buat betul2. kalau macam ni. tak bg kesan kat dorang. mmg sampai bila wat ASAL BOLEH je. boleh terima kalau betul2 orang tak de. kalau orang ade. rumah plak kecik. tak kan la tak dengar. adui tak paham la..dan bila sy cll x susah sgt dorg nak angkat...sekian. amik tindakan sikit orang complain... Hal ini sy akan pastikan smpai kat org atasan di daya bumi sebab sy ade family bekerja disana...slagi perkhidmatan korg x bagos slagi tu la ak akan buat aduan..

    ReplyDelete
  16. brg lain elk jer smpai...tp yg nie xsmpai...tetibe call ckp kne pickup kt office sbb da attempt nk hantar sblm tp xde org so xle hntr lg...tp xde call or massage pn tny ape2 mse nk hantar.and address yg aku letak outlet dalam mall...10am-10pm open.xkn la xde org...atleast call la tny.

    ReplyDelete
  17. I was waiting a parcel to be delivered to me by staying at home whole day, guess what, when I check the delivery status online it wad mentioned unsuccessful delivery. How could it be??

    ReplyDelete
  18. Dear Sir/Madam

    This is with reference my consignment No: EF280066879MY, please be informed that the delivery of my parcel is shown on your esteemed website as unsuccessful because of incorrect address which I totally deny. The address is correct and I got the notification paper/letter hanging on the door of my house.

    However I should be sorry since I was having some important meetings on that day but my family was still available.

    I am wonder that why the delivery person didn't give me at least a single call on my number before his return.

    Anyway,May I request for the second time delivery attemption? if its possible today, otherwise please inform earlier so that I could send my person on my behalf to collect the consignment from your esteemed office.

    Hope to have your prompt and positive response as usual.

    Thank you

    Please accept my best regards

    Syed Shehzada Behram

    Hello: 0102758026

    ReplyDelete
  19. wah...banyak nyer comment tentang service poslaju batu caves ni yg mmg VERY VERY POOR. Saya pos barang pun x sampai2 ni..bila call x angkat..alasan bila htr xde org..HELOOOOOOOO....SAYA HANTAR KE OFFICE OK! bila masanya yg org xde tu? ni call dah sejam xde org angkat2..keje ke tido ni?

    ReplyDelete
  20. Dah 2 hari call nobody pickup!!!!keje ker tido.X kan x dgr telefon berbunyi.Dahlah malas nak hantar barang kat customer...nak angkat call pun malas ker?Ingat org suka2 nak call klu x der hal ker?Buang masa jer.Kita byr tau bkn free servise.Klu dah malas tu baik duk umah jer x pyh keje.Makan gaji buta buat apa.Kita keje dgn ikhlas baru hati pun senang.Dapat duit jadi berkat.

    ReplyDelete
  21. Sgt kecewa dgn servis ppl Batu caves.klau slh alamat ptt call penerima dulu.

    ReplyDelete
  22. brg tak sampai .sy terpksa pergi ppl batu caves ambil brg.sy student dan takde transport.jauh pulak tu. harap lps ni tak berulang.kecewa dan sgt menyusahkan

    ReplyDelete